Farväl? Hmm.

Idag har jag provat på en sak i livet som jag aldrig tidigare gjort. Sa farväl till kinesmat. Någon som gjort det nån gång?
Jag, Stefan, Frida, Alexandra och Sara fick oss en god 'middag i Kina' idag. Är ju näst sista dagen för mig som jag kan äta innan jag måste börja med soppa. Måste göra det innan operationen pga levervärderna så från och med onsdag har jag två veckors soppa att 'se fram emot'..
Hur som helst så skrattade Frida åt mig när jag tog farväl. Låter antagligen hur sjukt som helst men vad ska man göra då? Klart man säger farväl till något man inte kommer göra mer.. :) haha..
Så nu har jag bockat av ytterligare ett mål..
Känns skönt, underbart, skrämmande och konstigt..
Men jag får tänka framåt, det kommer definitivt att vara värt det! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback