Pardon..


/På bilden ser ni den sjukt snygga Erykah Badu, muuuumma/

Har nu insett att jag min lilla blogg för närvarande tillhör en av sveriges minst uppdaterade. Kom precis hem ifrån mamma, blev att vi stannade hela dan, hela kvällen och kom alltså hem nu. Var hur roligt som helst att träffa Anna-Karin, William&Alexander. Riktiga godingar. Delar med mig med ett par kort imorgon! Nu är jag trött, somnade hos mamma och vaknade alltså för en stund sen. Varför är det så skönt att somna när man inte ska? Hmmm. Så nu blir det kvällsmat och sängen direkt.. Vissa dagar är man väldigt trött.
Hoppas ni haft en bra dag!  Hörs å ni.... Jag lovar att skärpa mig med mina uppdateringar ;P

Kommentarer
Skrivet av: anna

Får fortsätta att njuta av din musik på bloggen och glad är jag för det.. =)

2008-04-15 @ 23:08:03
URL: http://amatory.blogg.se
Skrivet av: Matilda

Snygg bild!

2008-04-15 @ 23:25:12
URL: http://tildasfoton.blogg.se/
Skrivet av: annsofie

dåligt du sjunger lillsyrran som 4 sjunger bättre

2008-04-16 @ 09:00:38
Skrivet av: mr.jongjong

haha annsofie, jag har en son på 3 som skriver bättre änn dig! HAHAHAHAHA

2008-04-17 @ 21:47:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback