NattyNatty!

Nu tänkte jag försöka mig på att sova här. Hoppas på lika gött väder imon.. Hmm, snart kan jag ändra namn på bloggen till 'väderbloggen'. Hur ointressant som helst. Haha. Jaja..
God natt folks, ses imorgon igen!
Just det, idag kom jag på att jag ska sluta vara så hjälpsam. Stefan oxå för den delen.. Har tänkt på det länge eftersom man aldrig får någonting tillbaka ändå. Å man lever ju för att själv må bra så varför göra nåt om man inte vinner nåt på det? Det kallas EGOtänkande. Som sagt tänkt på det länge men idag, när pmsLinnéa på omvägar bad om hjälp så gick det inte att få. Inte för att denna personen har något innestående att hjälpa till med, men eftersom grejen var så PYTTE liten tycker jag att man kan vara hjälpsam. Men det är typiskt oss svenskar, känner vi inte personen i fråga så behöver man heller inte hjälpa den. Inte ens när den blir nedslagen och rånad mitt på ljusa dan bland hundratals människor. Det handlar väl oxå om folks EGO, folk vill inte bli inblandade i nåt, folk orkar inte ödlsa energi på att hjälpa till osv. Så nu tänker jag oxå föjla trenden, lika bra faktiskt...
Bättre sent än aldrig.
(Taxis telefonnr för er ALLA som lär behöva det nu och NEJ detta är inget personligt menat till nån specifik person[förutom en liten gnutta till Alexandras vän som jag hoppas behöver hjälp nån dag], bägaren rann bara över idag)

God natt och fuck you all.
/PMSlinnéa

Kommentarer
Skrivet av: Alexandra

ab0 in my face!
Fan vad jag tog åt mig av detta inlägget haha. kanske jag inte borde eftersom jag faktiskt frågade. jag ska se om jag kan ordna det ändå..

2008-04-18 @ 17:45:13
URL: http://jalusi.blogg.se
Skrivet av: Alexandra

Puuh! Jag tycker med det är fjantigt. Men jag ska se vad jag kan göra. ska försöka få det ordnat ändå. Det tar ju som du sa, säkert inte lång tid för dem som kan det dem gör :/
Ring sen om du behöver hjälp med något inför imorgon. Jag gör inte annat än o sitter hos mamma med min syster som helt plötsligt skulle bada istället för att titta på film, haha.
Pussilussi

2008-04-18 @ 19:07:14
URL: http://jalusi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback