Ett, två, tre.

Nu är jag äntligen hemma från jobbet. Skulle slutat 9 imorse men fick vara kvar till 1.. Måste sätta igång att städa, kommer ju folk hit imon. Stefan fyller ju år på måndag så imon blire lite party. Ska handla sedan oxå, 15 munnar att mätta imorgon. Ohyes. Stefan ville dela på en flaska vin ivkäll, ha lite fredagsmys för oss själva innan det blir paaaarty imon. Gött. Får se vad vi köper sen, blir väl antagligen inte flaskan på bilden, eftersom den kostar närmare 7000:-. Hmm, KAN folk inte ha roligare för sina pengar än att köpa en flaska vin? Hmm. Jaja, nu ska jag sätta igång här.
Hörs sen igen!
image331

Kommentarer
Skrivet av: Sofia

hur har du gjort när du spelat in "iris" vart laddade du upp inspelningen? :D

2008-04-18 @ 21:21:50
URL: http://sufias.blogg.se
Skrivet av: Alexandra

Jag är på om du inte tycker det blir för sent ? Jag kan ju parta en liten stund, börjar ju 8 imorgon så jag har ju lite sovmorgon ;D

2008-04-18 @ 21:39:17
Skrivet av: Emma

Kikade in på din blogg av en slump och måste bara säga att du sjunger underbart, får rysningar i hela kroppen! Du kommer gå långt med den där rösten!

2008-04-18 @ 22:30:21
URL: http://emma881010.blogspot.com
Skrivet av: Maggan

Vilken härlig röst du har! Jag har alltid velat vara en bra sångerska, men håller inte måttet. (Sjunger hellre än bra). Kul att läsa bloggen också!

2008-04-18 @ 23:09:45
URL: http://magganjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback