Det var denna helgen det..


Så. Då har man klarat av ytterligare en helg. Var ju och köpte en massa blommor förut så balkongen är verkligen jätte mysig och fin nu.. Får la ta kort imon eller så om jag orkar..
Jag och Stefan har precis ätit tacos och kollat på Benknäckargänget, vi hade inte sett den innan och vi tyckte båda att den var bra.. Nu ska vi lägga oss. Jag ska upp tidigt imon.. Har en jobbig dag imon faktiskt.. Inte att det är så långt arbetspass men det är så hackigt och jobbigt. Först har jag möte på nämndhuset 9.3o - 11.3o, sen ska jag på möte där igen 14.3o-16.3o, sen jobbar jag 17.oo -  19.oo, hela dagen går till ingenting.. Hade varit skönare om alling låg i rad, efter varann, så hade man kunnat göra nåt annat än att sitta och vänta på att nästa möte ska börja liksom.. Men icke det.. Men men, sånt är livet.
Ska iaf sova nu som sagt. Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback