38 minuter försenad.

Mamma ringde och väckte mig nu. Har inte hört klockan alls. Ovanligt faktiskt.. Nu satte jag på Nyhetsmorgon Göteborg och nu spelar några som kallade sig Bonnie & Kyle eller nåt.. Det var verkligen det värsta jag hört på länge.. Killen spelar gitarr och tjejen spelar nån mini xylofon, pling plong pling... Sen sjunger hon oxå och det ser ut som att hon snart somnar. Hur uttråkad och tråååååååååkig som helst. När hon sjunger låter det som 'vaaaarföööör ääääär jaaaaaag hääääääär, haaaaataaaaar aaaaat sjungaaaaaaaaa' och med en jätte tråkig engelska.. Det borde vara olagligt att hålla på med muisk om man låter som dom gjorde. Ska se om jag hittar ett klipp lite senare.. Hinner inte nu, för nu ska jag ner till Svarta Katten och köpa färskt bröd, sen ut till Lena och sola.. Hör senare!
image331

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback