38 grader? Ohyes.


<- Exakt sådär blå färg har himlen idag! Har precis suttit på balkongen i nån timma drygt och jag fick precis gå in och ta en liten paus hoho.. Det är 38 grader på min balkong och vinden står helt stilla. Helt underbart! Har fått vääärsta randen efter linnet oxå, vårsolen är den  som tar allra bäst så det gäller att ta vara på varenda liten solstråle just nu. Å som sagt, det ger ju synligt resultat måste jag säga! Wiiie..
Nu ska jag snart ner till bilskolan för att tillbringa 40 minuter i en bil, mindre roligt.. Men men.. :)
Så för er som läser detta just nu vil jag bara säga; UT med er. Sitt inte inne idag. Det är verkligen slöseri!
image331

Kommentarer
Skrivet av: Johanna

Jag vill också ha varmt :) Här är det endast 9,4 grader och molning, brr!

2008-04-21 @ 14:38:21
URL: http://fischan.blogg.se
Skrivet av: Emma

underbart väder! en såndär himlen har vi också här. jätteskönt!

hoppas du får en bra dag och bilköringen g¨r bra. :)

2008-04-22 @ 08:42:16
URL: http://emmaa95.blogg.se
Skrivet av: Elin

Aaah va skont det later. Spara lite av det fina vadret tills jag kommer hem sa brannan inte forsvinner helt direkt :P A Grattis till Stefan i efterskott fran mig!!!! Hoppas ni hade det festligt varre :) Pusspuss!!!

2008-04-22 @ 13:47:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback