Nu börjar jag få rutin. Eller?

Skrev igår.
Skriver idag.
Duktigt? oja, tycker jag allt.

Alexandra tjatade, eller ja kanske var en liten överdrift, men hon sa till mig att jag var dålig på att uppdatera.
Då blev detta inlägget tillägnat till Jalusi!

Då undrar säkert alla ni 567st som läser min blogg, vem är Jalusi?
Det är min barndomsvän. Eller ja, barndomsovän? haha. jag var ju trots allt inte FÖR snäll mot henne när vi var små. Snodde hennes kulor å satte nålar i stolarna :) Men det hände ju bara ibland. Andra dagar gjorde jag glasögon av ståltråd till henne. Det är inte illa !
Blev väl bättre med åren iaf :) Fick ofta höra att vi var som ett gift par. Kanske vi var oxå? haha.
Två tummar i en, ungefär så.
För att inte tala om den otroliga 'klubben' i sjuan till nian. Något man kanske inte är lika stolt över nu, men DÅ var det ju skoj. Eller var det egentligen så roligt? Att kära ner sig i skolans alla killar, å dessutom göra det tillsammans? hmm. 
Nu är man så gott som vuxen och tiden räcker ju inte till (oj vad gammalt det lät :S ) så blir det inte att man umgås så mkt längre ..
Men trots att vi inte är som ett gift par längre, trots att vi inte är som två tummar i en röv å trots att vi inte är kära i samma killar längre så vet man på nåt sätt att det är en vänskap som alltid finns. Kan gå flera månader utan att vi ens pratar, sen hörs vi å då är allt som vanligt. Så skönt.
DÄR mina vänner, där har ni Jalusi. Eller Alexandra Peterskog som hon egentligen heter :)

               image16
Jeje.
Imon ska jag fortsätta städa. Kan kalla det höststäda för det låter mkt mysigare :) .. Ska köpa en lampa och letar oxå efter en matta faktiskt. Hör å häpna , MATTA :O .. haha.
Annars händer, som vanligt, inte allt för mkt.
Nu ska vi snart nana.
Have fun fückisar.

LinnéaK

Kommentarer
Skrivet av: Alexandra Peterskog

hoho fint inlägg !
jalusi I am !

bloggin for life!
pussilussi E>

2007-10-21 @ 22:55:45
URL: http://jalusi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback