Mental publik..

Har tänkt på en sak.
När jag sjunger eller spelar så är det alltid olika resultat såklart.
Men det roliga är att ibland har jag mkt mer känsla än andra dagar.
Också; såklart.
Men det har inte bara med mitt humör att göra.
Det har väldigt mkt med min mentala publik att göra.
Så alltid innan jag börjar så tänker jag 'vem ska sitta i min publik idag då?'.
Låter säkert jätte töntigt. Må så vara.
Alltid olika folk.
Ibland blir jag själv förvånad över valen jag gör.
Men så är det.
Så om du inte suttit i min publik ännu, vilket du säkert gjort om du på något sätt känner mig, så lovar jag att det kommer. Vem vet, du kanske sitter i min mentala publik imon... ?

                                       image38

Tack för att ni lyssnar ;)
LinnéaK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback