Måndag morgon..

Eller ja, måndag förmiddag kanske passar bättre.
Mår fortfarande kasst.
Segt segt.
Måste vara frisk imon när jag ska på arbetsintervju och sen jobba.
Stefan har åkt idag. Kommer hem på torsdag.
tråk
Alexandra, [http://jalusi.blogg.se], ska hålla mig sällskap, tur är ju det!

Nu ska jag äta frukost.
Hoppas på att jag blir bättre snart. Orkar inte vara sjuk mer.
Missade Jonnas fest igår. Tråkigt.
Hade varit väldigt skoj att träffa henne, och lite anant folk som jag inte träffat på vääldigt länge.
Men men. Typiskt.
Får se till att träffa henne innan hon flyttar till Amsterdam.  !!

Uppdaterar sen.
Ha det som du vill tills dess.

LinnéaK

        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback