Man skulle kunna kalla det 'godissugen'.

Åkte precis ut freerollen som jag spelade.
Ibland går det bra.
Ibland inte.

Så är det väl med allt i livet antar jag.. Eller jag antar inte, jag vet.
Just nu känns det som att det går bra. Inte i pokern men i livet. Det är väl lite viktigare gissar jag.

  image17

Är så sugen på att göra musik idag.
Precis som att vara godissugen.
Vill spela in. Stå på en stor scen å bara sjunga typ.
Vissa dagar är man så sjukt sugen. Å man blir ännu mer sugen när man vet att det inte går.
Vill ha en scen i källaren eller nåt. Fast en stor. Antingen full med folk eller helt tom. Spelar ingen roll, bara jag får stå på scenen å sjunga.. Strålkastare riktade på mig, sen är jag nöjd. Nån som kan fixa? :)
Fuck.
Gissar att Stefan är rätt trött på att höra mig skrika idag. Men som sagt, är jag på humör så är jag.
Det får han leva med :)


                                                         image18image19

Nu ska jag sluta skriva för idag.
Vi hörs antagligen imorgon om min nya rutin håller i sig.
God dag.

LinnéaK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback