Hur?

Nu har jag äntligen kommit hem från jobbet, efter 24 timmar.
Nu MÅSTE jag städa . Konstigt att man alltid hamnar här å då? hoho

Såg Efter Tio imorse, med Malou. Hon pratade med en kvinna som var gift med en man, tillsammans med två andra kvinnor. HUR är det möjligt. Hon hade 5 barn som bor kvar i Danmark, å själv har hon flyttat ner till Senegal och bor alltså tillsammans med sin man å det två andra kvinnorna. Dom får två dygn var då dom flyttar in i hans rum. Då är det dom som passar upp honom med mat o dyl. Hmm. Sen, när det inte är ens tur, bor man i rummet bredvid och är avundsjuk på den andra kvinnan som för tillfället gottar sig med sin/hennes man. HUR vill man ha ett sånt liv? Det kan väl ändå vara lite mer okey om man är från, i detta fallet, Senegal.. Men kommer man härifrån och har fem barn här och plötsligt gifter sig med någon som redan har två fruar undrar man ju hur folk egentligen är funtade. Det undrar jag iaf. Vad tycker ni?....

                                            image36
                                             Kvinnorna och mannen.                   Kvinnan härifrån som ändrade livsstil..

Nu ska jag sätta igång och piffa till det här hemma.
Vi hörs sen.

LinnéaK

Kommentarer
Skrivet av: Madde

Det låter inte klokt! Men hon har ju ändå gjort det valet av egen fri vilja så då får man väl acceptera det, men jag förstår det inte. Undra vad de andra fruarna tycker om henne. Kan hon ens prata med dem och hur träffade hon mannen?

Totaly crazy! ;)

2007-10-31 @ 15:09:49
URL: http://thesagaiscontionued.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback