Världens snällaste Lena!

Idag när jag vaknade hade jag jätte ont i magen.
Vissa tjejer har det iband. hmm.
Lena skulle kommit hit å fikat, men eftersom jag inte hunnit städa så bestämde vi att ta fikan någon annan dag.
För nån minut sen ringde det.
'Kom ner så ska du få lite sopsäckar som du behöver.'
Springer ner för trappan och där står Lena.
Sopsäckar och en kasse med nyköpt mat.
Hur glad blir man inte då?
Hur snäll får man lov att vara?
image114
Dagen blev plötsligt MKT bättre. Ska bli gött med frukost, var ett tag sen man åt någon sådan.
Ska bli roligt att fylla kylen, var även det ett tag sen jag gjorde det.
Brukar vara såhär innan löning så det kom verkligen perfekt.
Tusen tusen tusen tusen tusen tack.
Vad ska jag göra för att ge tillbaka?
Å VAD ska jag säga för att visa hur mkt det betyder för mig?
TACK! TACK! TACK!
Världens snällaste Lena.

LinnéaK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback