Tröttare än tröttast

Idag är jag verklgen tröttare än tröttast.
Antar att kroppen tar igen sig efter en fruktansvärt ohälsosam vecka.
Ingen mat, bara öl. Ungefär.
Hoho.
Nu har jag även börjat plocka lite här hemma. Har även varit en ohälsosam vecka för lägenheten. Ingen som helst omvårdnad alls.

Inatt ringde Stefan.  Han och Alexander festade med 3st 16 åringar. hmm. Hur skoj har man då? haha. Förövrigt så kommer han hem på tisdag och åker igen på onsdag morgon. Jätte onödigt kan jag tycka, eftersom han bor 40 mil bort. Men men. Han ville att jag skulle följa med tillbaka men OHNO, det är väl inget jag känner för. hmm.

Jeje. Nu ska jag dricka upp mitt vatten, som idag står för frukosten. Har nämligen ingenting hemma heller. Gött? hoho.
Hörs sen!

LinnéaK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback