Trött

Vaknade för en timma sen. Somnade för ungefär 3 timmar sen.
Låter det bra?

Igår hade vi lite miniparty. Jag å Jalusi till en början.
Frida, Sara och Nancy kom sen.
Roligt!
Jag och Alexandra, som förövrigt såg ut som två transor var sjukt trötta och sjukt på G.
Blev som ni kanske märkt en hel del videoklipp.
Å som vanligt så hade VI kul, tror inte nån annan kommer skratta lika mkt som oss, men som vanligt så skiter jag i alla andra människor som jag inte känner för ni är fuckers. hoho.

Har inte vaknat på fel sida, jag lovar ,hoho :)..

Ska till sjukhuset kl 2. Intervju och brevidgånge eller nåt? .. Ska ju vara där 8 timmar så nåt lär jag ju få göra..
 Känner mig rätt o-PÅ..
Men man kan inte aaaaaalltid känna för allting man gör.. tyvärr.

Nu ska jag inte sitta här mer.
Ha en bra dag, update ikväll. Iaf i andra bloggen som ingen känner till ....

/LinnéaK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback