Saknar!

Kollade på lite gamla klipp ifrån bandet.
När vi var på turné :D så skoj.
Så kul vi hade alltså. shit. Nu kommer jag på hur mkt jag saknar det..
När Alex ollade alla dörrhandtag i Falun och blev utestängd typ naken i korridoren.
När Jag å Nisse blev utslängda från snobbkrogen på hotellet i Gävle. Hade man inte kostym så var man tydligen inte välkommen. Äckliga grisar.
Mitt å Johans totalgrisiga hotellrum i Östersund hahahahahahah.
Eller när vi klädde ut oss i Västerås med perukerna som jag råkade få med mig.. haha.
Finns sjukt mkt roligt att berätta och minnas...
Här kommer några klippr;

När Johan hoppar sönder sängen i på hotellet  i Skövde å Alex blir riktigt sur, jag kvävs av skratt,
lyssna på Alex, han är verkligen förbannad å det gör det inte lättare att hålla sig för skratt haha
å lyssna när brädorna i sängen ramlar ner haha....
ta en titt;
 

Sen när Mattias aka turk sjunger HattBejby på hotellet i Stockholm,
 vi var ju inte 18 så vi roade oss på hotellet. Efter skönsången klädde vi
ut Alex till tjej. Går inte att förklara hur roligt det var men det var det iaf.
ta en titt på när matte sjunger;

Alex står för underhållningen efter spelningen i Skövde. Även känd som IdolAlex ;P hoho

Har fler klipp.
Men tack iaf Matte, Alex, Johan, Jocke, Linus, Jonis och Nisse för en rolig tid. Lovely var det!
 Bjuder på dom en annan dag :)
 Have a bad day! /LinnéaK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback