Original.

Har en fruktansvärt rolig granne.
Hon är ett riktigt original.
För er som sett Beck någon gång så kan man göra vissa jämförelser med denna granne på balkongen och med min granne. Kommer hon väl upp och ringer på dörren så tar det mins en timme innan hon går igen. Hon har så mkt att berätta, så mkt att prata om så munnen går i ett. En morgon kom hon hit, jag låg å sov och Stefan öppnade. Han väckte mig och så tog jag bara ett täcke runt mig. 'Du kan la hänga med ner' sa hon när jag mötte henne i dörren. Så jag gick ner i bara täcke och blev sittande i hennes mindre frächa lägenhet i två timmar MINST. Fick kaffe och mackor. Å en hel del berättelser om henne, hennes liv och hennes talvlor. Faktiskt roligt att ha en sån granne. Hon klagar inte, hon är snäll. Visst, ibland när man har sådär laaagmo bråttom kan det vara jobbigt att träffa henne eftersom ord som 'jag måste skynda mig' eller 'jag har bråttom' inte riktigt går in.. haha.
Men men.
Hon var precis här och pratade. Å pratade, å pratade. Ungefär så..
Idag fick jag äntligen ta ett kort på henne :)
Hur skön som helst.
Här har ni henne.

image112
Alexandra skrev tidigare om henne;
'Slutade jobbet och cyklade snabbt hem till Linnéa för att mötas av ett slag medium i turban.'
Så roligt å SÅ rätt haha.

LinnéaK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback