Livet.

Nu ska jag låta lite töntig, ellerja egentligen inte.
Fick bara en härlig känsla i kroppen.

Älskar livet så sjukt mkt.
Telefonen ringer i ett. Bedyder att man har folk som tänker på en och som byr sig om en.
Det ringer på dörren ett par gånger om dagen. Folk vet vart jag bor och vill hälsa på, lovely.
Vill jag hitta på nåt ringer jag nån, så brukar det hända nåt skoj. Har vänner så det räcker.

Man måste stanna upp ibland och tänka på sånna små saker.
Hur roligt hade livet varit om telefonen alltid varit tyst?
Ibland blir man nästan arg för att det ringer så mkt (fråga Alexandra) , men det är ju ändå roligt.
Hur kul hade det varit om det aldrig ringde på dörren eller om man inte hade haft underbara folk runt omkring sig att umgås med eller bara prata med.

Åååååh. Idag är jag tacksam.
Tacksam för att jag lever, mår bra och har allt och alla jag behöver för att faktiskt må bra.
Lovely.

LinnéaK

Kommentarer
Skrivet av: ävapäva

utom när jag försöker nå dig ja...(snyft)

2007-11-28 @ 20:06:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback