LinnéaK ÄR bortskämd.

Denna veckan har folk skämt bort mig. Verkligen.
För er som läst min blogg vet ni vad jag menar..
Till råga på allt så kom Alexandra hem med massa fina paket idag..
Dvdboxar med Grey's Anatomy. Jag har nämligen tjatat om att jag skulle vilja se det programmet eftersom jag aldrig gjort det å Alexandra har sagt till mig varje dag att tanka avsnitten. Men jag har inte gjort det , så idag fick jag alla boxar istället.
Ni får sluta vara så snälla hela tiden folks ;P
Eller så får jag sluta vara så bra ;) hahahahaha.
Nä uch, jag får sluta att vara  så självgod, tusen tack iaf.
Ni är fööööööör snälla!
Love.

Behöver jag ens berätta vad jag ska ägna mig åt ikväll?

/LinnéaK

           image117


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback