Lång dag.

Dagen har varit väldigt lång.
Lång och fruktansvärt tråkig.
Mår piss.

Lite mer om igår.
Var ändå väldigt skoj faktiskt. Gick segt till en början eftersom vi druckit i princip hela veckan.
Men ölen slank ner, fortare och fortare.
Frida  & Sara kom å hämtade oss. Skönt att slippa åka buss.
På vägen hem blev det lek i lekparken.
Alexandra hängde knäveck och jag skuttade runt och lekte. Det var inte igår om man säger så.
Tappade även min telefon, men den kom tillbaka igen. PHU.
På vägen hem plockade vi upp lilla Anna som stod å frös.
Hur rolig är inte hon då? Skrattade i princip heeeela vägen hem.
Hon skulle lätt kunna bli komiker, så sjuuukt rolig. haha.
Går inte att förklara, det måste upplevas!
Väl i Kungälv fick jag å Alexandra för oss att göra inbrott, vi ville ju ha pengar. haha.
Vi kom nästan in faktiskt.
Huset var nog ändå öde så de söndriga rutorna gjorde väl inte så mkt, VI hade skoj iaf ;)..
Nä usch, nu får man skärpa sig.

Nu sitter jag här i röran.
Mår för illa för att göra nåt.
Kan inte stå för då spyr jag.
Läste precis Alexandras blogg, kunde inte sluta skratta när jag läste detta;

'Idag måste det städas i den här ungkarlslyan när jag kommit hem igen. Det är nästan skrämmande hur två kvinnor (?) kan skita ner så här mycket.'

EGENTLIGEN är det inte skoj men shit, det är sååå sant!

Nu ska jag titta vidare på RoomService, grymt bra program.
Bye bye fuckers.

/LinnéaK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback