Idag är jag på nåt konstigt humör.

Har väl 20 års kris eller nåt?

Var på sjukhuset idag, jobbade för första gången.. Gick jätte bra. Var faktiskt riktigt skoj!
Imon ska jag till mitt andra jobb, ska faktiskt bli najs, förutom att jag börjar 8 :(

Idag när jag virrade runt i sjukhusets alla korridorer gick jag förbi sjukhuskyrkan.
Då blev jag nostalgisg.
Minns så väl när jag var 11 år och cyklade upp till sjukhuset varje dag för att hälsa på morfar.
En dag tog jag upp honom ur sängen, satte honom i rullstolen och körde iväg med honom.
Vi skulle köpa glass.
Det gick mindre bra, för jag hade missat att kiosken låg på samma våning som han låg på, så jag körde runt på morfar på alla andra våningar och letade förgäves efter kiosken.
Vi hittade den aldrig.
Var vi däremot hittade var en orgel. Den stod nämligen utanför kyrkan, vilket den fortfarande gjorde.
Jag satte morfare bredvid mig och han fick trampa, eftersom det var en tramporgel.
Han trampade, jag spelade.
Spelade å spelade.
Tillslut säger han helt uttmattat; jag är trött i fooooten.
Jag fick då trampa själv. Han satt å njöt.
Glömmer det aldrig.

Förövrigt så är jag på nåt skumt humör. Känner mig förvirrad eller nåt?.......

Hörs.
LinnéaK

Kommentarer
Skrivet av: emmaSELLÉN

åh så fint du skriver min lilla sötnos!
ska bli gött å träffa dig på friday!
många pussar emma.

2007-11-21 @ 11:31:12
Skrivet av: Evy

Konstigt att du var 11 år mig veteligt dog han när du var 10år. Tror att du var 7-8 år enligt din mamma. Häln Evy & Kurt

2007-11-23 @ 12:35:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback