Ett hjärta om dagen håller bekymren borta.

image113
'Ett hjärta till min söta goa älsklings alkis
som fast hon är tyken gör mig glad..'

Det finns tider i ett förhållande då det är bra. Sen finns det tider som inte alls är bra.
Det behöver inte vara något speciellt som gör att det blir sådär dåligt.
Vi har varit i en sämre period ett tag.
Ingen har vetat varför, vi har inte pratat om det.
Det är svårt att prata om någonting som man inte kan sätta finger på vad det är.
Det går inte.
Varför har vi det dåligt?
Vet inte?
Vad ska vi göra?
Vet inte?
Har vi gjort nåt fel?
Vet inte?...

Nu är Stefan iaf inte hemma och för en gång skull har det faktiskt varit skönt.
Han tycker väl dock inte det, men jag tycker det.
Det är nog bra att vara ifrån varandra ett tag.
Det är när någonting försvinner som man förstår hur mkt det har betytt och hur mycket man saknar det.

Hmm. Vart vill jag komma med detta?
Få en massa oroliga samtal från mamma, Frida, och Lena som undrar om något hänt? haha. nä inte riktigt.
NEJ ingenting har hänt. Allt är nästan som vanligt, men man har sina kurvor. Precis som i livet, så är det bara och det antar jag väl att man får leva med.
Säger som jag brukar, vi får väl se vad som händer folks, finns inte mkt annat än göra.
Allt har sin mening.

Nä, nu orkar jag inte bjuda på mina känslor längre.
Nog för det idag.
/LinnéaK

Kommentarer
Skrivet av: Cissi

Så rätt, ibland dalar det och man vet inte varför, så vill man skriva av sig men då kommer alla man känner tolka det för mycket..=)

2007-11-26 @ 13:23:13
URL: http://ceciliamoberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback