Sova snart.

Ja, snart ska jag lägga mig.
Tänkte bara skriva lite först.

Gick bra i lördags. Roligt roligt.
Hade redan innan vi fick reda på att vi gått vidare gjort klart för mig att vi inte skulle gå vidare.
Så jag var inte ens nervös.
Jag var säker liksom.
Men fel hade jag. Å det var ju i o försig väldrigt roligt.
Karlskrona 17-19 maj nästa.
Mycket roligt!

Idag har jag å mamma varit ute och solat.
Härligt.
Café nu på kvällen med lite folks.
Mys.
Imon ska Emma komma hit å käka frulle. Wiiie. Var längesen ju! :)

Förresten. Var ju med på P4 förra veckan. Mycket spännande och nervöst.
Spelade vår låt. Gick väl okey.
Inte varje dag man sitter vid ett stökigt skrivbord och sjunger i ett headset.
Sen blev det ju lite annat när jag inte spelade piano oxå, men det gick ju ändå bra.
Om någon vill lyssna gör ni det här http://www.sr.se/cgi-bin/goteborg/program/index.asp?date=2007-04-13&programID=62 . Välj fre den 13e kl 10.oo, så kommer vi efter nyheterna å så ..

Jaja, då har man sagt det oxå.
NU väntar sängen. Trött.
Slut för idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback