Koll på läget.

Japp.

Idag är man trött. Gick upp vid 6. Somnade  inte förrän 3.
Men men.
Träffade KP imorse vid 8. Blev en snabb intervju och lite kort.
Hoppas det blir bra.

Imorgon ska vi till radio.
P4 Göteborg.
Kl 10.oo, 'Äntligen Fredag' heter programmet för er som är intresserade.
Blir lite prat och en låt live.
Är faktiskt riktigt nervös. Hoho.
Men men, det får gå som det går.

Sen har vi lördag.
Är inte så nervig inför det.
Är värre inför imon tror jag.
Vi får hoppas allt går bra och att folk gillar det dom hör, mer kan vi itne göra.

Så. Nu har ni fått en liten uppdatering och lite koll på läget hoppas jag.
Snart blir det ut i solen.
Lovely.
Så nu sätter jag stopp för idag.

Kommentarer
Skrivet av: emma såklart.

hej baby
på måndag e jag back home again. :D då jävlar ska vi ses!
puss mig

2007-04-12 @ 19:00:38
URL: http://emmais.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback