När vi ändå är inne på det här med brev

Pepp, som ett brev på posten.

Hej Linnéa! 
Du minns säkert inte mig.. Jag jobbade som vikarie på Rödhaken för MÅNGA år sen när du gick på fritids. Jag minns inte alla barn men dig minns jag mycket väl. Du var en väldigt omtänksam och gullig liten tjej som månade om att alla skulle ha det bra. Nu hamnade på din sida av en slump och gick in på din blogg och läste. Fastnade i flera timmar. Vilket stort hjärta du har och vad duktig du är på att skriva. Har även lyssnat på din musik. Vad fantastiskt begåvad du är!!! Du kommer att gå hur långt som helst! Verkligen kul att se dig efter alla dessa år och jag önskar dig all lycka med vad du än tar dig för. Kram kram


Kommentarer
Skrivet av: pialotta /mamma

Så gulligt,och roligt att du är ihågkommen på detta viset

2011-07-26 @ 14:35:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback