Midnatt råder det är tyst i huset

'Jag borde skriva mer. Jag vet.'

En tanke eller två. Hit och även dit. Det vore fint.
Två tankar. Dubbelt upp. Resultat; ännu finare.

Vissa saker går åt rätt håll.
Vissa står still.
Vissa kanske till och med går åt fel håll. Om det finns någonting som kallas fel vilket jag kanske vill påstå att det inte gör. Eftersom allt har sin mening så innebär fel någonting som kommer resultera i någonting rätt. Något bra.
Det ena leder till det andra. Det andra leder till någon annan. Någon annan leder till någonting nytt.

Håll mig, när du vill.
Håll dig, när du kan.



Slut på ord för nu.
Dags att ställa klockan. Se sig omkring i rummet och beundra sina fina vänner som fyller upp vår lilla lya som tillsammans kommer gnugga grus ur ögonen om tre timmar då alarm ringer och tider ska passas.
Göteborg byts ut mot Stockholm.
Televisionslivet. Inspelningsdrivet.
Spännande.

Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback