Färger bleknar i kollektivet och tar istället fart på en annan kontinent





Bostadsköp.
Inflyttningsfest. 
Bo.
Isärflytt.
Nya tag.
Kollektivstart.
Renovering.
Fest.
Tangodans.
Latinodans.
Karaokesång.
Balkonglucia.
Lammbräk.
Grill.
Superstarnights.
Soffhäng.
Fritidsgård.
Efterfester.
Tatueringskaos.
Bläck.
Fest.
Fest.
Ännu mera fest.
Efterfest.
Hejdåfest.
Visningar.
Pack.





Och så nu. Sista natten i kollektivet. I mitt kära kollektiv.
Klänningarna ligger och trängs i säckar.
Skorna ligger i lådor som staplats upp i ett källarförråd.
Möblerna är sålda.
Fönsterna är tomma.
Det ekar i rummen. Bara jag rör mig.
Sista natten i kollektivet.

Minnena är underbara. Minnena med folket, festerna och hänget som varit här.
Packar ner allt det där i min väska som nu kommer agera hem åt mig på obestämd tid.




Tack för allt.
Pack, tack och hej. Snart. Väldigt snart.

Kommentarer
Skrivet av: Annica

Stort lycka till!!=)

2011-02-01 @ 04:24:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback