Klockan är två minuter över fyra

Klockan är för mycket för att jag ens borde sitta här och dricka Julmust och lyssna på Cody Chesnutt som sjunger att han 'can don anything I want because I look good in leather'.

Det är något alldeles särskilt med nätterna. Inspirationen flödar. Kreativiteten är på topp. 
Snart börjar det spruta html-koder ur mina öron tror jag. Eller ögon kanske. Ögon, öron, näsa eller mun. Sak samma. Men spruta, det kommer det göra snart för nu har jag suttit x antal timmar och fixat och trixat med dessa koder.



Dagen har fått mig att vilja åka nu. NU! Jätte nu. Jag har bytt ord med en man ifrån Ghana som arbetar gentemot volontärorganisationer runt om i världen. Projektet de håller på med nu är att bygga upp en barnby. Vi var välkomna att komma dit och hjälpa till. Meningen med hela resan är att hjälpa till. Så, efter Susannas barnhem blir det bygge utav barnby. Fruktansvärt spännande, det också.

Vad som känns mindre spännande just nu är att sängen ropar på mig och att kylan är påtaglig.
Teleportering. Hoppas någon klok människa uppfinner det snart. Då vet jag exakt vart jag hade teleporterat mig i detta ögonblick. Det vet du också.
Tills dess, i väntan på denna uppfinning; säng och sömn. Snart.

Kommentarer
Skrivet av: Elin

Gud så snyggt det har blivit här då! :)

2011-01-14 @ 10:12:46
Skrivet av: LinnéaK

Tack baby! Från att jag skulle 'ändra lite' blev det omsnickring utav hela skiten. Typiskt mig. Haha.



Ses snart! :)

2011-01-14 @ 12:27:00
URL: http://liinneak.blogg.se/
Skrivet av: Martina

Gillar verkligen den nya layouten! Skitsnyggt Linnéa!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback