Thank you thank you far to kind

Det var ganska så dumt av mig att elda upp min almanacka i samband med att jag sa upp mig ifrån jobbet i höstas. För, jag har aldrig tidigare haft mer att göra än nu. 

Veckan som följer består huvudsakligen av rep inför fredagens spelning på M&H. Jag är taggad inför detta. Låtlista skapas förtillfället och det är enormt roligt att få bestämma allting själv. 
På onsdag puttrar jag ner till Halland och Småland för två intervjuer i samband med Ghana-projektet. Fram och tillbaka, fram och tillbaka. 
Efter spelningen på fredag, snarare i ottan på lördag, sätter jag mig på ett tåg till Stockholm för att gästa Panetoz nya musikvideo. Och därefter följer en rad olika dejts med musikfolk. Inspelning och planering utav kommande projekt.



Två saker.
Ett, jag är glad.
Två, p90x och herbalife står på menyn nu. Shape me up. JE.

Tack för tacket. Tack.



Kommentarer
Skrivet av: alexandra

Räckte den hela 2011 dåå ? :D du får köpa en ny snygg och fylla den med alla fina saker du har framför dig!!

2011-01-15 @ 20:44:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback