It's a new dawn, it's a new day

Idag tänkte jag presentera er lite mer ingående för Robin som jag tidigare skrivit några rader om här. I dessa rader skrev jag bland annat; Dessutom sjunger han riktigt bra vilket jag hoppas han snart delar med sig av till er! Och nu har han äntligen tagit sitt förnuft till fånga och visat världen hans tillgångar. 
Vad som tåls att tillägga är att om man frågar herr Carlsson om han kan sjunga, eller om han kan spela munspel - så kan han inte det. Enligt hans egna, mycket felvridna, omdöme.
Därför gör vi såhär. 
Tryck på play nedan och bedöm själva trots att jag med all säkerhet kan säga redan nu att ni kommer gilla det.

Varsågoda.


Kommentarer
Skrivet av: Annica

Man undrar ju hur det är möjligt att kalla det för att inte kunna. Men ödmjukheten i det är störtskönt! Å man s k u l l e kunna bli kär av att bara höra den rösten!

2011-01-21 @ 02:33:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback