Från och med du

Dagen har spenderats i horisontellt läge med snorpapper omkring mig och en datorskärm upptryckt i ansiktet där ord växlats med den bästa. Ord att leva på tills nästa gång. Nästa gång vars tid inte går att fastställa då inte bara han, utan även jag, kommer befinna mig i en annan världsdel och all kontakt med omvärlden kommer vara minimal. Kanske betyder nästa gång juni, när jag kommit hem igen. Kanske. Time will tell. Helt enkelt.

Jag har sagt det förut. Och nu säger jag det igen. På riktigt.
Paus. Jag sätter världens finaste människa på paus.
Från och med nu.

Kommentarer
Skrivet av: emelie

Spelade ni in något från spelningen i fredags så man får höra? :)

2011-01-23 @ 17:31:25
URL: http://makeitalone.blogg.se/
Skrivet av: LinnéaK

Hey :)

Några små filmklipp ifrån diverse mobiler är på väg till min dator. Ska kolla om det är något klipp med hyfsad kvalité och i så fall kommer de upp här senare ikväll :)

Så, nåt blir det nog alldeles säkert!



Ha det fint :)

2011-01-23 @ 17:38:47
URL: http://linneak.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback