Det sägs att veckan har sju dagar

Det har funnits ord inom mig ett par dagar som jag äntligen fått ur mig. Det känns skönt. Det känns konstigt. Det känns, helt enkelt. Det känns för mycket för att jag vill dela med mig av det här.
Det är jag för feg för.
Tur att cyberspace är gigantiskt.
Tur.

Eftersom mina ord redan använts idag delar jag istället med mig utav det som ersätter ord på bästa sätt. Och mer än så. Jag delar med mig utav gångna veckan, i bilder. Och samtidigt som jag gör det går det, ännu en gång, upp för mig att jag älskar mitt liv och alla som är med och lever det med mig.

Natt.

linnea khalil linnéa kalil khalill linnepinnefinne linneak.se liinneak.blogg.se blogg
linnea khalil linnéa kalil khalill linnepinnefinne linneak.se liinneak.blogg.se blogg
linnea khalil linnéa kalil khalill linnepinnefinne linneak.se liinneak.blogg.se blogg
linnea khalil linnéa kalil khalill linnepinnefinne linneak.se liinneak.blogg.se blogg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback