Ta mig och ha mig tills jag tröttnar

Det finns alltid någon som är vaken
Som ligger och grubblar över samma sak som dig
Sluta upp med att känn dig så ensam
Kom hit, det finns alltid plats hos mig

Jag vet att du vill att jag ska hålla om dig
Ge dig kärlek som du aldrig annars får
Men min soffa står tom, sov hellre där
För jag kan inte tycka om dig mer än jag förmår

Kalla mig skadad och konstig
Kalla mig precis vad du vill
Sanningen är att jag redan vet allt det där
Därför kan jag höra det en gång till

Ta mig för den jag är och inte borde
Ta mig och ha mig en sekund
Ta mig så länge tills jag tröttnar
Och sedan, när du minst anar kommer jag lämna dig en stund

© Linnéa Khalil 2011-08-22

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback