Plötsligt kommer insikten utav verkligheten


2011.08.20 - 09.40

Och hur hade jag tänkt mig att detta skulle gå till nu då?
Att packa mina saker, stänga dörren och låsa i vetskap av att två utav det finaste jag någonsin haft lämnas kvar och dagar tillsammans är över. 
Hur? Hur gör man?

I skrivandets stund kommer Helmer återigen upp och sätter sig bredvid mig. Han lutar sitt huvud mot min arm och försöker få mig glad igen. Som alltid, när jag är ledsen. När jag varit ledsen. När jag blir ledsen.
Förlåt, förlåt för att jag är världens sämsta kattmorsa som bara lämnar er såhär. Utan vidare, egentligen. Lämnar er som aldrig gjort mig någonting ont, någonsin. Dumma mig, dumma dumma mig.

Idag kommer människor titta snett på mig eftersom jag kommer bära solglasögon, trots ösregn och grått väder.
skit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback