Ica fokus - jorden runt i en kundvagn

Att skriva det där brevet till sig själv, från sig själv, var väl egentligen ingen konst i sig. Oftast är det ju så med oss människor att vi vet vad vi borde och bör göra, hur vi borde vara och tänka. Vi vet en massa saker men ändå så gör man ibland helt tvärtom. Även om man kanske mår dåligt utav det eller så.
Människan, världens mest ointelligenta varelse - mycket möjligt.

Att skriva det där brevet var inte svårt. Alls.
Det svåra är när man ska ta sig an det. Som nu. Nu när jag hamnat sådär ur fas och fokus igen och verkligen behöver mig en käftsmäll. Då tar det ens emot att leta upp det och läsa det.
Men, jag vet att jag behöver det och att jag måste.
Jag vet fortfarande att jag måste lära mig att skaka av mig saker och ting, ord och människor, precis som hundarna gör.
Hundarna som skakar sig torra.

Fokus.
Det är ett viktigt ord. Jag vet.



Kommentarer
Skrivet av: prisikin

kom igen nu!! Först får du förstå det som är svårt för dig att fatta! Du är bra tom bättre än att du bara duger (det suger ska du veta!). Sen får du komma på ngt knep som gör att du inte tar åt dig så det tar stryk, det "måste" du fixa nu på väg in i branchen.Men dock inte såpass att du blir hård o kall. Å du det enda som folk i branchen bryr sig om är...dina bröst hahahahahahahahah kram E

2011-08-10 @ 15:21:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback