Did you give the world some love today babe?

Jag somnade ifrån livet och verkligheten igår och vaknade i samma kläder och på samma plats där jag senast satt. 



Jag har lärt mig styra mina tankar åt det jag vill. I ganska stor mån. Även om det ibland är svårt.
Svårt att tänka bort saker och människor som egentligen har en plats där. Saker man egentligen vill ha där.
Vad jag inte lärt mig är att styra över mina tankar när jag sover. Tror det kallas drömmar.
Inatt drömde jag om det som jag så många gånger tidigare drömt.
Inatt var det jobbigt att göra det.
Innan var det det bästa jag visste.

Nu är det lördag. Inflyttningsfest hos fina vänner i huvudstaden väntar. Sen väntar mycket annat skoj.
Vänner, gitarr och katter. Nu åker vi.

Hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback