Du är så nära men ändå inte

Skriv. Sudda. Skriv. Sudda.

Det är svårt att få ihop meningar som är tillräckliga för att publiceras när ens inspiration är på andra sidan jorden. Den är svår att hitta då. Men jag försöker. Därav dessa rader.

Jag är fortfarande i rus efter helgen. Det är så mycket kärlek i luften när vi ses allihop att det inte går att sätta ord på. 12 dagar återstår tills vi äntligen får ses igen, många av oss. Det gör mig glad.

Saker och ting runt mig har tagit en annan väg än den jag från början hade tänkt ta. Ibland kan man inte styra allt som sker och då jobbar man utifrån de förutsättningar som ges. Det gör jag nu och vilka förutsättningar det är jag pratar om kommer att skrivas ner en annan dag som inte är idag.

Det är natt. Jag borde sova.
Hade du varit här nu hade jag förklarat min kärlek till dig först, innan jag hade somnat. Beundrat ditt fina ansikte. Lagt mig nära och andats in dig och sagt god natt.

paus

Kommentarer
Skrivet av: Anonym

(L)

2010-12-01 @ 10:54:45
URL: http://iznonstop.blogg.se/
Skrivet av: louise

hallo! :D Lust å kolla in i min blogg o svara på dagens fråga?:D

2010-12-01 @ 21:27:19
URL: http://louiselarssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback