Suddigt.

Tänkte hängt med grabbarna till backen för lite snowboardlektioner men känner att jag måste prioritera att inte bli ännu mer förkyld eller kanske tom bryta ett ben eller två nu innan jag drar. Sådär kul att vara i 30-gradig värme med gips och folk som sett mig utföra vintersporter förr vet att jag inte är jätte försiktig av mig.

Så... En mysig hemmadag med hela familjen hos mor och far med överdriven kaffekonsumtion fick det istället bli.

Väntar fortfarande på FÖRRA helgens stockholms-bilder. Finns ju massvis. Nu är jag två veckor efter här, icke bra.
Men några suddiga bilder ifrån förra veckans förfestbowling kan jag bjuda på så länge.
Alltid nåt medans jag raggar bättre bilder....










Update 1.



Nu är det bara Roxys bilder kvar, om som togs något senare under dygnet. Alltså den tiden som man öste som mest...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback