Ska tänka på er en smula.

Börjar med att ursäkta att mina utlovade helgbilder dröjt. Slängs upp så fort jag fått dom. Hoppas ni klarar er ett tag till...

Förra året vid denna tiden befann jag mig på Cuba,  i Havanna. I solen. I värmen. Bland underbara människor.
Ganska stor skillnad mot där jag är nu. I lilla Kungälv. Under grå himmel. Snö.
Vad ska vi göra åt detta?
Jo, vi ansöker om semester och drar till Brasilien, Rio, och träffar mina älsklingar Therese och Mathias som varit i Chile ett par veckor och som åkervidare till Brazil på torsdag.
I mitten av mars drar jag dit.
Glad?
Japp.


Kommentarer
Skrivet av: Anonym

RIKTIGT avundsjuk. någon mer som vill? JAG. försökte ringa dig innan.

ringer senare ikväll. KÖSS & PISK

2010-02-17 @ 13:41:35
URL: http://iznonstop.blogg.se/
Skrivet av: LinnéaK

Häng på vettja!

Inget missat samtal här inte. Har du rätt nr?

Give me a call, I miss you! :)

PUSS

2010-02-17 @ 14:09:30
URL: http://liinneak.blogg.se/
Skrivet av: Elin :)

Guuuud va härligt!!! jag vill också! ;) Pialotta hakar på hon med?

2010-02-18 @ 22:14:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback