Made by Linnéa. Bättre än så blir det inte.

Vilken morgon.
Efter jobbet åkte jag raka vägen till affären och köpte frulle m.m. Hämtade nybakta bullar hos mormor och fixade sveriges godaste semlor som familjen Khalil fick smälla i sig efter den timslånga frukosten.
Innan min halva var slut var jag dock spyfärdig och illamående. Nästa år ska jag testa en salt semla med fetaostfyllning eller nåt, då kanske jag orkar halva åtminstone.
Hah.
Nu bär det av till mitt kära hem som jag inte varit i på snart en vecka.
Hörs.


Kommentarer
Skrivet av: jalusi

Och det spara ingen till mig. det var fan det jävligaste! jag åt aldrig någon igår. Hoppas dem sparat en på jobbet till mig semledags där idag :D

2010-02-17 @ 13:31:16
Skrivet av: LinnéaK

Självklart har jag en åt min fru ifall hon vill ha.

Bara att komma upp! :)

2010-02-17 @ 14:00:59
URL: http://liinneak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback