Lördagens bravader

Vi tog en liten välförtjänt sovmorgon sen var dagen ungefär samma som fredagen faktiskt. Shopping på dagen. Lunch på Rar Bar. En skitmysig dag helt enkelt!


Elin på Rar Bar.


Sen var det återigen dags för piff och fix. Denna gången med lite mer tid än vad fredagen erbjöd. Woho! Så en mysig förfest med goda Mokaï hos Emma blev en bra start på kvällen.


GALET snygga systrarna Sellén. GAH! :O :O .. Vänjer mig aldrig.


Vidare till en annan fest innan vi stack ut och gjorde stan. Jag och Emma stack, på vägen från förfesten till stan, in på en typisk dansk pub. Fullt med blandade människor, tjock rök i hela puben där ölen kostade 10 spänn. Sjukt skoj. Sjukt sunkigt. Haha!
Sen blev det pre-party på Castenskiold där det var betydligt mer drag idag än var det var i fredags. Kul kul! Sen vidare ut till Train där vi äntligen fick dansa. Dansade tills fötterna blödde. Nöjd att jag fick dansat lite salsa också. Fick säga till min sk partner att ’riktigt så bra är jag inte’ när han började twista till snurrarna, haha. Riktigt skoj.
Elin fick det väl lite jobbigare när vi skulle gå genom stan hem igen. Fötterna ömmade och jag skulle i princip kunnat dödat nån med mina skor pga smärtan. MEN, som ni som känner mig vet att jag brukar säga; fashion is not comfortable! Muaha.

Med en uppdaterad telefonbok, nyinköpta solbrillor och en fullpackad kamera kan jag bara tacka underbara Elin och Emma för en grym weekend. Alltid lika lyckat när vi slår våra påsar ihop.

Ser redan fram emot nästa gång.

http://stampelfabriken.e-butiken.se/resize.aspx?src=/Stampelfabriken/images/shop/K1068_Enkelthjarta.gif&w=100&s=stampelfabriken


LOVE!

 


Kommentarer
Skrivet av: Emma

DU är så fantastisk min underbara! PUSSS lägntar tills nästa gång vi ses nu!

2010-02-28 @ 23:08:23
Skrivet av: Elin

Tack själv för den absolut bästa helgen på länge, du e grym!!! Puss

2010-03-01 @ 07:49:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback