Galgshopping.



100 galgar var mer än jag trodde. Tyngre och mer. Men nu har jag dom på plats iaf. YEAH.
Nu ska det bara hängas och ordnas. Får ta en kopp te först och hoppas på lite energi för jag börjar bli lite trött... Men, reservbatteri; ON, sen kör vi ett par timmar till.
Ladda inför morgondagen som stavas: 100% Bokföring. Ohlala.
Ciao.

(Har en hälsning till mina fd. kollektivjäntor ifrån Bodil att hon saknar er en smula men att hon faktiskt trivs bättre här än på det kalla golvet i Rogneby MEN att ni är hjärtligt välkomna hit för lite garderobsmingel)

Kommentarer
Skrivet av: Annica

Jag förstår snyggBodil! Hon gör sig mycket bättre på höjd än fotnivå!:-) Kommer mer än gärna och kollar in galgar och eventuella vinglas;-)

2010-02-09 @ 21:48:36
Skrivet av: Sleepy Spice

det går nog ingen nöd på Bodil, jag har nämligen hört att göteborgare hoppar högre än norrlänningar så ett gott skratt lär hon nog kunna få sig emellanåt när garderoben får besök av nyfikna vänner :P

2010-02-11 @ 01:58:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback