Det bästa av fyra världar

linnea khalil linnéa liinneak linneak liinneak.blogg.se linnepinnefinneOm det inte vore för att jag legat som en pöl i en soffa, som inte är min egen, oavbrutet i tre dagar med tjockt huvud och snorpapper som närmsta granne hade jag orkat vara mer aktiv här.

Internetflikarna trängs med varandra och jag surfar från en passion till en annan vilket är underbart. Att ibland tvingas välja vad jag ska ägna mig åt och lägga energi på just nu. 
Ni förstår, nu är det sådär mycket igen, som vill ut. Som jag vill berätta om. För mycket för att jag ens vet hur och vad jag ska sålla för att få ner det i tillräckligt få rader för att slippa anställa Bonniers bokförlag i en månad och sedan ge ut en bok med diverse projektbeskrivningar, tankar, planer och funderingar. 
Men det kommer. Snart, snart.

Idag har jag insett att jag är väldigt rolig och extremt lättroad. När min sovande syster vaknade och frågade yrvaket; vad skrattar du åt hade jag inget direkt svar. Och det var i detta ögonblick som jag själv insåg att det var mitt egna skratt jag skrattade åt. Mitt egna skratt som jag framkallat någon minut tidigare när jag gjort mig lustig i en konversation på MSN. Rolig och lättroad, det är en jätte bra kombination. Om ett skratt verkligen förlänger livet kommer jag leva oändligt länge. Det är bra.

Nu ska jag fortsätta uppdatera mig i folks liv.
4 väldigt olika konversationer pågår just nu med 4 väldigt olika människor som jag känner på 4 väldigt olika sätt. 
Musikskaparvän, hångel, livscoach och inspirations hangaround.
Det ni.


Kommentarer
Skrivet av: KAJSA

Fin blogg :D

2010-12-11 @ 09:28:18
URL: http://kescht.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback