This roadtrip never gonna stop

En månad återstår och nu sätts saker och ting i rullning. På riktigt.

Två huvudsaker som färgar min värld och hela min tillvaro nu är;
projektet och allting som rör det. Det tas upp till en ny nivå. Jag har samlat på mig extra krut vilket ska läggas på att få saker och ting gjorda. Maxa, maxa.
Musiken är, även den, på väg åt rätt håll. Nya kontakter och nya samarbeten. Syns man inte, så finns man inte. Syns man, så finns man. Och syns man märker man ganska snart av resultat. Tack. Jag är glad.

Ibland, när rätt tid infinner sig, blundar jag och återupplever platser och människor. Notering: Byt plural mot singular.
Det tänker jag göra nu, för nu är rätt tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback