Jag hoppas någon lär er livet rasistäckelsvin



Idag har jag ont i min axel. Väldigt ont i min axel.

Detta handlar varken om att jag på något sätt vill tycka synd om mig själv eller klaga. Jag har bättre och betydligt mer givande saker för mig. Detta handlar om att jag snarare känner ilska och frustration. Och det behöver komma ut, vilket det gör nu. Varje skrivet ord lättar.

Jag känner en enorm ilska över att några lönnfeta och ofräscha rasistsvin, som tappades åtskilliga gånger i golvet vid födseln vilket senare kom att påverka deras intellekt, är anledningen till att jag har ont och är orörlig. Vad som ännu mer upprör mig är det svenska rättssystemet som är lika felvridet som jorden är rund. Jag gillar inte att min energi går åt till tråkiga och negativa saker. Men när man vaknar upp och har ont, 8 månader senare, kan man inte göra annat än att faktiskt bli irriterad. Det är så orättvist och störande att folk inte får ett enda litet straff, inte ens en tillsägelse utan att dom i princip bete sig hur som helst på andra människors bekostnad. 
Har många gånger varit revanschsugen och stridslysten. Men kommer snabbt till insikt om att jag inte vill vara en lika låg och patetisk människa som dom. Istället lutar jag mig tillbaka och hoppas att karman inom en snar framtid gör sitt jobb.

Fuck off och stackars tröga er.
Hade jag varit er mamma eller någon annan människa i er närhet hade jag lärt er livet. Hoppas någon annan gör det, snart.

Kommentarer
Skrivet av: emilia

ge inte sådana människor energi, det är de inte värda!

2010-12-29 @ 17:14:14
URL: http://espot.blogg.se/
Skrivet av: HANNAS.NU - Bli veckans blogg!

Nu kan DU bli veckans blogg och få flera tusen läsare, bara genom att skriva en kommentar! Check it out ;)

2010-12-29 @ 17:54:22
URL: http://hannas.nu
Skrivet av: airaM

Men usch, vad är det du råkat ut för? =(

2010-12-29 @ 23:31:04
URL: http://metrobloggen.se/somenoppenblogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback