How can I put into words

Idag skulle jag vilja säga tack. För det är det minsta jag kan göra i förhållande till hur tacksam jag är över när människor ens tar sig tid att föra mig och det viktigaste i mitt liv - min musik - vidare. 
Så, tack för att ni delar med er av mig och låter era bloggar upptas av mig och mina youtubeklipp. Som sagt, det betyder mycket mer än ni kan tro. Och det minsta tillbaka från mig blir ett tack och en länk, i hopp om att någon ny person hittar er där ute i cyberspace.

guevacci.blogg.se
emmelist.blogg.se
hellorenee.blogg.se
sandrarengren.blogg.se
mathildaaronsson.blogg.se
ericabirgersson.bloggproffs.se
tjalottaa.blogg.se
sweetkay.blogg.se
louiselarssoon.blogg.se
rebeccaohlund.blogg.se
bellaljungberg.bloggplatsen.se
jonesjones.blogg.se
jussfrid.blogg.se
musiicemmaa.bloggplatsen.se
lellmorva.blogspot.come
emmaklovenas.blogg.se
peedersen.devote.se
freefalling.devote.se
martiiniz.blogg.se
mrssunshiine.blogg.se
fridaikopenhamn.blogspot.com
eeckis.blogg.se
joyworld.bubbleroom.se
nicolinadellhage.blogg.se
flodstroem.blogg.se
rubin.bloggagratis.se/
mytruth.blogg.se/
annasdagbok.blogg.se/e
pappaheladagen.blogg.se/
nellymammansnyaliv.skyrock.com/
linneaweiler.devote.se
www.nolow.se
eeckis.blogg.se
sandra-diaz.bloggplatsen.se
jennyerlandsson95.blogspot.com

Tack!

Uppdatering 23:02. Ännu mera och väldigt stort tack.
http://elaf.blogg.se/

Kommentarer
Skrivet av: E.

Satt och lyssnade på dina låtar hela natten igår! Tog mig friheten att skriva ett inlägg om dig!

http://elaf.blogg.se/2010/december/linnea-khalil.html

2010-12-05 @ 22:42:38
URL: http://elaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback