Det hände och det var meningen




Tänka sig. Hur lätt det gick, att återfå hundraprocentig inspiration. Och massa energi.
Tänka sig. Att en annans människas närvaro kan göra en sån fruktansvärt positiv inverkan på en. 

Om drygt 3 timmar ringer min klocka. 
Då ska jag gå upp. Packa en liten väska och hoppa på en buss till Jönköping. Där väntar en bil, körd från småland, med Linus och my Iz. Vi kommer puttra vidare upp till Stockholm där jag imorgon äntligen kommer få träffa Susanna och Amanda. De två tjejerna jag kommit i kontakt med i samband med min Ghanatripp.
Imorgon ska vi smida planer. Vi ska spy ut ord. Vi ska fundera. Bolla. Imorgon blir en bra dag, som ni hör.

För att möta morgondagen behövs sömn.
Dags att sova, med andra ord.

Kommentarer
Skrivet av: F :)

bara måååste! suttit idag o kollat på dina videos på youtube asså SHIT vilken vacker röst du har, du e grovt duktig på det du gör asså jag blev helt dum haha! :) Sen är du grovt vacker också :) Ha de så bra! :)

2010-12-14 @ 17:40:33
Skrivet av: LinnéaK

Mums, vilken fin kommentar! Tusen tusen tack! :)

2010-12-15 @ 13:14:24
URL: http://liinneak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback