4 timmars sömn och ljusterapi

För en timma sen fick uttryck som grådassig, påsar under ögonen, livlös och klubbad säl ett nytt ansikte för mig när jag såg mitt morgonfejs i spegeln. Nu förstod jag för första gången i mitt liv till 120% innebörden utav orden. Ett halvtrevligt uppvaknande faktiskt. Usch.
För en vecka sen spelade jag sten-sax-påse mot en kär vän via datorn. Sten-sax-påse-LAN, alltså. Respekt!
För en månad sen var det söndag. 
För ett år sen mottog jag mitt första sms ifrån Daniel Breitholtz him self. Jag är nog fortfarande lite hemligt småkär i dig så om du, mot förmodan, skulle se detta så HÖR AV DIG för i bövelen. Min plan är fortfarande att vi ska gå på dejt. FATTAR DU? [Plats för uttryckssmielys àla MSN i alla dess former] Men säg till i tid så jag hinner träna och sånt. Tack.



Ps.
http://www.facebook.com/pages/LinneaK
Like & invite!

Kommentarer
Skrivet av: emelie

Vad jag förstått så åker du till Ghana snart, men innan du åker.. Skulle du inte vilja spela in The Scientist som jag önskade för ett tag sen? :)



Den är grym, likaså du! Perfect match liksom ;)

2010-12-07 @ 12:46:59
URL: http://makeitalone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback