24 kärleksfyllda timmar

Om Lidhult vore en man skulle jag fråga chans. Direkt. Och fråga chans gör man inte bara för att det är skoj eller för att man inte har någonting annat att roa sig med om dagarna. Nej, det gör man för att man är kär. Vilket jag är, i Lidhult. Tack, återigen, för ett underbart dygn tillsammans. Hos världens bästa och mest gästvänliga familj med några av de mest fantastiska människor som existerar.

[Plats för hjärtliknande ikoner]

Don't worry, be hippie såg ut som följer.


Fantasin är på topp, även på fyllan. Muahaha. Däcka är en dum idé när vi har fest.

Mitt i Lidhult. Mitt i natten. Live.
Jag & Robin tar pulsen på Lidhults nattliv.

Action!


Peace!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback