Vad kvinnor vill ha.

http://img.visualizeus.com/thumbs/09/02/02/kissing,sexy,couple,kiss,love,lovers-6ae7910593da1e9d412e3f13a62b03ba_h.jpg

Idag har jag och Therese haft eget ansvar på vår lilla 'station' på jobbet. Vår handledare jobbar nämligen natt denna veckan. Så jag kan börja med att säga att det varit en underbart bra måndag! Hade inte kunnat bli bättre!
Vi har stått i kanelbulledoften packat drömmar och kringlor och pratat. Pratat om sånt som förmodligen varenda kille skulle vara intresserad av att höra, där vi av nån konstig anledning alltid brukar hamna när vi får lite tid för oss själva. Sex & kärlek. Att göra det eller inte göra det, med vem, var, när, hur. Det där med att ha hemligheter för varandra finns nog inte när det gäller oss. Helt underbart.
Så efter denna dag är jag helt nöjd. Ska bara klara av ett supersvettigt danspass innan dagen är över också så kommer jag vara 100% nöjd sen.
Bra va? Måndag och allt. Nästan lite chockad själv...

Kommentarer
Skrivet av: Evy/Kurt

Älskar dina inlägg och ditt sätt att skriva"citat" Pia Khalil med hälsning morsan o morsan

2009-09-21 @ 21:02:10
Skrivet av: prisikin

hello baby jag har mms@ dig ett foto från ett dopp i havet på holmen

2009-09-23 @ 13:04:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback